Mobiliteit is de basis voor de zakelijke rijder
Datum: 09-10-2017
De zakelijke rijder beweegt zich voortdurend. Stereotyperend denkend is dat per auto, maar die tijd ligt ver achter ons. Tegenwoordig hebben we het over Slimme Mobiliteit. De auto is daar slechts een onderdeel van. Andere belangrijke onderwerpen zijn:
- De bereikbaarheid van een metropool
- Mobility as a service & lease
- Fleetmanagement
De auto wordt binnen Slimme Mobiliteit ingezet in de vorm van een elektrische auto. Waarbij het eigendom niet het belangrijkste argument is. Het gebruik van een elektrische auto kan ook plaatsen vinden via leasing of een autodeelproject.
De VZR werkt samen met Mediaplanet om de zakelijke lezer van het Financieele Dagblad te informeren over het belang van Slimme Mobiliteit. Dit door middel van een kennisdossier dat gedistribueerd wordt begin december door het Financieele Dagblad, gekoppeld aan een online platform. VZR voorzitter Jan van Delft is hier ook inhoudelijk bij betrokken.
Indien de onderwerpen slimme mobiliteit, bereikbaarheid metropool en innovatie in de automotive relevant zijn voor je organisatie en je graag een zakelijke B2B doelgroep wilt informeren over je expertise in de sector, dan kun je contact opnemen met Joost Heij van Mediaplanet via 06- 23191503.
Geplaatst op: 10-10-2017 20:32