Chevrolet en Opel reageren het best


Datum: 20-07-2012

Uit onderzoek blijkt dat Chevrolet en Opel het best reageren op aanvragen van berijders. VAVDZ deed samen met haar leden een uitgebreide test. 

Altijd al worden er door VAVDZ aanvragen van berijders om informatie (om niet) doorgestuurd naar de automerken. De afhandeling door de merken wordt vervolgens gemeten en dit wordt in een ranking op de site getoond. Afgelopen maand heeft VAVDZ hier een schepje bovenop gedaan door zelf als mystery shopper bij alle merken informatie op te vragen. Er werden in juni 36 merken benaderd. In slechts de helft van de gevallen werd er ook daadwerkelijk contact gezocht door de automerken. 

Chevrolet reageerde het meest adequaat. Een directe online bevestiging gevolgd door een persoonlijk telefoontje en een zorgvuldig verstuurde brochure met een nette brief, zorgden ervoor dat dit de meeste waardering opleverde bij de onderzoekers. Ook de online ranking werd meegenomen in de overall beoordeling. Dit heeft geleid tot een mooie ranglijst.

Heeft u interesse in meer details over ons mystery shopper onderzoek? Lees meer over het onderzoek en de uitslag.

Geplaatst op: 20-07-2012 13:59

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Neem contact met ons op, zodat één van onze experts u kan helpen.

Vraag stellen

Word lid en profiteer van de vele voordelen

  • vragen stellen, meepraten op het forum of uw klacht in behandeling geven
  • juridische ondersteuning bij problemen
  • 4 of 12 maal per jaar een aantrekkelijk autoblad in de brievenbus
  • maandelijks ledenbulletin met nieuws over onder andere bijtelling en privacy
  • exclusieve previews nieuw te introduceren (zakelijke) auto's
Word lid Lees meer over de voordelen