8177 H
Joined: | Sun, Jan 6th 2013, 20:37 | Total Topics: | 0 | Roles: | Lid Vzr |
Last Login: | Sun, May 25th 2014, 08:27 | Total Posts: | 1 | Moderates: | N/A |
Latest Posts
Topic | Author | Posted On |
---|---|---|
Bijtelling na 2016 | 15240 Martin | on 25/5/14 |
ach t is maar hoe je het ziet. Waarom wordt een elektrische auto met slechts 7% gewaardeerd? En waarom kan je met plug-in hybride zonder sanctie het hele jaar vrolijk op benzine rondkachelen? Waarom is de PEHV outlander zo populair? Is de privegebruiksfunctie bij elektrisch rijden geen beloning in natura? Of geniet je daar minder van? En wat te denken van mensen die 40.000+km pj zakelijk rijden. Die kunnen nooit elektrisch rijden ivm veel te hoge kosten/leasetarieven voor elektrisch rijden. Geen werkgever zal dat doen. M.i. is bijtelling simpelweg belasten van privegenot. En wil je als overheid dan toch differentieren, belast dan de verkoopprijs van de auto naar vervuilingsgraad en de brandstof (wat men dient te beschouwen als een schaars goed!!) , dan gaat de grootverbuiker vanzelf ook om en de plugins tenminste echt aan de stekker. Waar ze overigens op grijze stroom alsnog de boel vervuilen. |