3893 J
Joined: | Tue, Feb 15th 2011, 14:03 | Total Topics: | 1 | Roles: | Lid Vzr |
Last Login: | Tue, Feb 15th 2011, 14:25 | Total Posts: | 1 | Moderates: | N/A |
Latest Topics
Topic | Created | Posts | Views | Last Activity |
---|---|---|---|---|
Juridische stappen tegen Leasemaatschappij | Feb 15th 2011, 14:24 | 4 | 6,823 | on 6/3/14 |
Latest Posts
Topic | Author | Posted On |
---|---|---|
Juridische stappen tegen Leasemaatschappij | 3893 J | on 15/2/11 |
Momenteel zit ik in de clinch met de leasemaatschappij. Deze is erg makkelijk en snel in het afwentelen van kosten op de werkgever die het op haar beurt weer inhoudt op dhet salaris van de werknemer. Helaas heb ik een werkgever die ook niet opkomt tegen deze wanpraktijken. 1e issue: bij het inleveren van de auto (einde contracttijd) waren er wat deukjes; deze kosten worden nu van mijn salaris ingehouden. Ik mocht mij niet beroepen op mn eigen risico, omdat ik de schades niet pro-actief gemeld had. n.b. de leasemaatschappij heeft de auto laten ophalen en ik heb nooit een schaderapport hoeven tekenen. 2e issue: bij het inleveren van mijn tijdelijke auto, heb ik bij de garage geconstateerd dat er etensresten in de kofferbak lagen. Ik heb dit ter plekke gemeld en gevraagd of ik dit alsnog moest reinigen. De garage vertelde mij dat dit geen probleem was. 3 weken later wordt ik nu ineens geconfronteerd met schoonmaakkosten ad 400 euro! De kosten waren derhalve hoog dat de leasemaatschappij besloten heeft dit op mijn werkgever en dus mij te verhalen. Dit is onacceptabel en ik wil daarom juridische hulp inschakelen. Heeft dit zin? Ik wil juridische stappen ondernemen, maak ik kans en hebben jullie adviezen? |