15466 Chris
Joined: | Tue, Jul 30th 2013, 18:16 | Total Topics: | 1 | Roles: | Lid Vzr |
Last Login: | Tue, Jul 30th 2013, 18:28 | Total Posts: | 1 | Moderates: | N/A |
Latest Topics
Topic | Created | Posts | Views | Last Activity |
---|---|---|---|---|
Kosten reparatie deurrubber voor leaserijder | Jul 30th 2013, 18:28 | 2 | 4,615 | on 5/8/13 |
Latest Posts
Topic | Author | Posted On |
---|---|---|
Kosten reparatie deurrubber voor leaserijder | 15466 Chris | on 30/7/13 |
Beste mensen, Ik lease een Golf6 wagon via mijn werkgever bij Van Mossel Leasing. Enkele weken geleden ging de deurrubber aan de bijrijderskant aan de onderzijde loshangen. Ik heb een afspraak gemaakt bij een lokale dealer om deze te laten vervangen. Tot mijn verbazing kreeg ik bericht van Van Mossel dat deze de kosten niet wilden betalen en dat de reparatie enkel mag plaatsvinden als ik de kosten op mij neem. Ik heb toen Van Mossel gebeld om uitleg en deze vertelden mij tot mijn verbazing dat een deurrubber nooit vanzelf los ging zitten en dat het niet anders kan dan dat ik deze beschadigd of los getrokken heb. Ik heb duidelijk uitgelegd dat dit vrijwel niet mogelijk is tenzij ik plat op de tegels ga liggen en dat rubber er met de nagels afkrab! Zoals het er nu uitziet dien ik de kosten te betalen van 170 euro netto. Is dit zomaar mogelijk dat de kosten gebaseerd op een aanname aan de leaserijder berekend worden? Zijn er mensen die dit herkennen? Vriendelijke groet, Een verbaasde leaserijder / Chris |